Gå til innhold

Beste dmg talent for Hunter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har rundt 330 agility, vil du få like mye attackpower av den ekstra agilityen som du får av trueshot auraen. I tillegg får du også ca 1 + critt, mer dodge osv. Hvis du speccer survival kan du i tillegg få +3 critt talenten. Så, smak og behag egentlig. Marksman gir kanskje mer steady dps mens survival er høye crits. Jeg er speccet survival, hvis det betyr noe.

 

Edit: Baserer tallene på at du er 60 selvfølgelig.

Endret av Wallaboy
Lenke til kommentar
Survival er høye crits? I markmanship treet får man +30% critbonus, hvis jeg ikke husker helt feil, og med +5% range damage (som man også får i mm-treet) så blir det ganske høye crits =)

5737015[/snapback]

 

Helt riktig, jeg feilformulerte meg :) Med det jeg skrev mente jeg at Marksmanship gir en build med med færre crits og mer steady dps, mens survival gir flere crits. Jeg antar også at alle Hunters tar +30% critbonustalentet og de andre talentene nede i marksmanship, så når jeg snakker om survival og marksmanship mener jeg fra rundt rank 4.

Lenke til kommentar
Gir de 25% agility på Survival treet bedre enn Marksmanship?

5736118[/snapback]

kommer an på,

 

pve: MM

gir nice buff til party, pluss ranged wep spec er bedre en killer instinc crit ting fra surv. Volley er også nice. Vi har begge specsa i guildet og mm > surv i instance dps.

 

 

pvp: Surv

Gir bedre melee og mer crit, gir lavere overall dps, men gir mer survivability i pvp og mer crit på aimedshot er jo nice ^^. Vi har en HW hunter i guildet og han er MM thou..

 

Kort om spec ting:

MM kan ta mortal shot ting som gir + 30% crit skade. MM treet har også lethal shot som gir + 5% crit chanse.

 

Survival gir Killer instinct som er +3 % crit chanse.

 

Disse kan kombineres sammen dersom man går Surv, ikke dersom man går mm ettersom killer instinct ligger dypt i surv tre, mens moral/lethal ligger relativt grunnt i mm tre. Det er grunnen til at surv gir mer crit. man kan ikke ta barrage og ranged wep spec så derfor taper surv mot mm når det er snakk om dps...

 

 

Med aq gear er det mulig surv går forran mm i dps, men man mister uansett da gruppebuffen noe som ikke er bra. I våre raid er hunterne spred rundt i alle melee gruppene så melee får denne buffen. Med 5 warriors og 5 rogues mister da raidet 1000 attackpower totalt dersom alle hunters er surv. teller man da med 4 huntere er det 1400 ap som skal dekkes opp av bonusen til surv treet og det bare skjer ikke.

 

Dette er mine observasjoner etter at vi i guildet speca frem og tilbake endel. Har ikke noen tall foran meg nå som viser forskjellen, så du kan take it or leave it xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...