Turboleif Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg re-innstallerte nettopp World of Warcraft, la inn masse addons og nye fonter. Etter jeg hadde fikset på UI'en, så skulle jeg jeg invite en til gruppa, bare for å se.. Men da jeg høyreklikka på han i chatten, så fikk jeg IKKE fram den "mini-menyen" med; Whisper, Invite, Cancel. Det ble bare til en vanlig /r.. Noen som vet om det er mulig å stille inn knapp for dette, eller kan det være addonene? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Akkurat det skjedde med meg og noen venner som hadde CT_Auctioneer. Jeg hat avisntalert den nå, og jeg bruker bare nurfed og titan. Nå fungrer mini menyen. Men jeg gelmmer å bruke den siden jeg har vent meg til å skrive /inv. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) hmm.. kan prøve å fjerne den... Edit: Funka dårlig det.. :/ Endret 10. mars 2006 av Turboleif Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har ikke Auctioneer i det heletatt jeg. Ikke i wowmappa engang. Kanskje det var en anne AddOn som gjorde det da? Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 har samme problem, bruker gypsy. har ikke lyst til og sltte gypsy heller Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er flere UI's som gir en slik meny men jeg foretrekker Viper sin Playerlinkmenu. Sånn ser den ut. Den er mulig og laste ned Her For a endre på den så kan du bruke kommandoen /plm inne i wow Enjoy! =) Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Og den kommer der man trykker på chatten, isteden for den vanlige menyen med: Whisper, Invite, Cancel. ? Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Den kommer opp når du trykker på et nick ja, du kan og legge binds til shift, alt og ctrl inne i menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå