Gå til innhold

Samtalekvalitet, Samsung Z500


Anbefalte innlegg

Hey..

 

Har tenkt å kjøpe en ny mobil (har idag Nokia 2600 ), Samsung Z500. Jeg bare lurer på, hvordan er det med samtalekvaliteten på den? Min søster har Samsung E720 og der suuuger samalekvaliteten noe helt forferdelig.. Er det like ille på Z500?

 

Gode/dårlige erfaringer med denne mobilen?

 

Har også hørt at noen sier at det er litt feminint med klapptelefoner. Er dere enige i dette?

 

Har denne radio?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å kjøpe Z500 men har lest mange steder på nettet at den har veldig dårlig dekning når det gjelder 3G, og samtalekvaliteten er derfor ikke optimal.

 

Har nettopp kjøpt Samsung Z300 på nettet (spaceworld), låst til Telenor men ganske billig. Litt større en Z500, men forsatt mye mye mindre enn de fleste 3G telefoner på markedet. Nøytral design så dette er perfekt hvis du synes de andre klapptelefonene fra Samsung er litt "femi".

 

Lyden på Z300 er ihvertfall upåklagelig. Skjermen er veldig bra, og telefonen er spekket med tekniske finneser (bortsett fra Edge). Kvaliteten på videosamtal er også veldig bra. Har du ikke brukt Samsung mobiler fra før vil du kanskje oppleve litt irritasjon i en dag eller to, siden grensesnittet er ikke like logisk som SE eller Nokia mobiler. Men alt i alt en veldig bra mobil som jeg kan anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...