Maxila Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) hei husker en gang at jeg så en plass hvordan jeg kan lage sikkerhetskopi av aktiveringen, måtte ta en fil ut fra windows mappa eller noe. grunnen til at jeg vil gjøre det er at da slipper jeg å ringe vær eneste gang jeg skal aktivere. tror ikke dette er ulovlig å spørre om. noen som vet hva jeg mener og kan si hvordan jeg gjør det? edit: har xp Endret 9. mars 2006 av MAXILA
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Mener og huske att man ikke får gjort det vis du har sp2 installert på pc'en.
Maxila Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 håper det forsatt går for må ringe vær gang jeg aktiverer på grunn av nytt hovedkort
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Syntes denne aktiverings greia til Microsoft er håpløs. Att du trenger det når du legger inn Windows første gang på pc'en er en ting, men vis du forandrer på hardware så må du gjøre det igjen er tull. Har du OEM lisens skal man vel egentlig kjøpe ny lisens vis man har byttet hovedkort. Har orginal cd'er av Home og Pro men aktiveringen hos MS har jeg ikke brukt. Har betalt nok til MS om ikke jeg skal kjøpe ny lisens vær gang jeg bygger om maskinene mine.
Maxila Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) fikk hovedkortet på garantien da, så da kunne jeg bruke den samme lisensen, de spurte når æ ringte inn Endret 9. mars 2006 av MAXILA
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Da må du ringe og forklare hva det gjelder så får du nok aktivert vil jeg tro.
Maxila Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) får aktivert når jeg ringer inn ja men det er så forbanna irriteranes å ringe inn vær gang jeg skal aktivere datan, må snakke med kundesupport og sånt edit: fant noe i et annet forum men vet jo ikke om det funker med sp2 da Ta en kopi av filen C:\Windows\System32\wpa.dbl på en av de andre maskinene.Start XP i (F8)sikkerhetsmodus på maskinen med aktiveringsproblemer. Erstatt filen med filen du tok fra maskinen Restart og gå gjennom akiviseringen så vil den bli godkjent noen som kan bekrefte om det virker eller ikke med servicepack 2 Endret 9. mars 2006 av MAXILA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå