Aleksander- Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vet ikke om dette er postet før men clicky Trash mobs i AQ40 er en vits. Men dette er ganske sykt!
purpledonkey Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Trash mobs i AQ40 er en vits. 5726943[/snapback] noe sier meg at du ikke har vært forbi Huhuran
Aleksander- Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Vet ikke om dette er postet før men clicky Trash mobs i AQ40 er en vits. Men dette er ganske sykt! 5726943[/snapback] Riktig det, Huhuran er på 26% eller noe sånt sist Håpet i grunnen på at trash mobs ble litt vanskeligere, slik det er nå kan man jo farme mounts i 10 mans grupper lett.
purpledonkey Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Denne videoen er fra test-servern før patchen foresten,så jeg tror de er buffa litt siden det. Mana-drain-dingsen er lett med få folk fordi da har han nesten ingen å draine mana av...
CyprieN Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Som Blizzard sa: AQ kommer til å bli en blanding fra ZG i starten og gå over til vanskligere enn BWL. Guildet mitt har kommet til Twin Emps. og må si mobsa etter Huhuran er de morsomste til nå, ikke bare tåler dem mye men de har utrolig høy outgoing DPS. Endret 9. mars 2006 av CyprieN
ukjentbruker Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ganske OT, men wipet nettopp på twin emperors på 8%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå