Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Medion - Bærbar - Avslutter/starter ikke riktig


Anbefalte innlegg

Hei alle, håper at noen kan hjelpe meg med et problem som har dukket opp på min bærbare pc nå i det siste.

 

Det som er problemet er at når jeg trykker på "AV" knappen begynner pc'en å gå i dvalemodus slik den skal, men når den er ferdig, starter bare pc'en på nytt igjen. Dette skjer hele tiden, helt til jeg tar ut strømledningen, da går den i dvalemodus slik den skal. Merkelig...?!

 

Så når jeg skal ta den på igjen, vel når jeg ikke har strømmen i, så vil den ikke komme på. Med en gang jeg tar i strømmen til pc'en så starter den opp... Skjønner?!

 

Noen som har noe forslag til hva dette kan være? Nå har jeg nettopp installert XP Pro på nytt tilfelle det kunne være der problemet låg, men ingen endring...

 

På forhånd takk for hjelpen... :)

 

Jan-Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette hjelper noe særlig, men har du sjekket BIOS instillinger?

5724615[/snapback]

 

Jupps, har gått over instillingene i BIOS, men kan ikke si at jeg fant noe ut der... prøvd å "restore to default" men funket ikke... men takk for forslaget:)

 

 

Jan-Erik

Lenke til kommentar

Det er virker som det kan være en feil i strøm instillingene dine som Win XP styrer. Siden du har installert Windows XP på nytt kan det være at disse fabrikk instillingene er borte. Det du kan gjøre er å gå inne kontroll panel også videre på strøm instillinger. Der kan du justere på mange ting.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Det er virker som det kan være en feil i strøm instillingene dine som Win XP styrer. Siden du har installert Windows XP på nytt kan det være at disse fabrikk instillingene er borte. Det du kan gjøre er å gå inne kontroll panel også videre på strøm instillinger. Der kan du justere på mange ting.

 

Lykke til!

5728874[/snapback]

 

Det var litt å velge i der, men dessverre ikke det jeg trengte... Var snålt dette...:(

 

Jan-Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...