-Teddy- Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har laget noen animasjer nå og da, noen veldig enkle noen sådan som skal brukes i et skoleprosjekt. Men hvordan stopper jeg animasjonen slik at den kun spilles av en gang? Objektet som beveger seg har jeg prøvd å bytte fra loop til play-once men det funka ikke. Noen som et et godt råd? Bruker Flash 8.
euroshopper Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 På siste frame legger du til Stop Action. Du må åpne Action panelet og velge Basic Actions > Stop
-Teddy- Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 (endret) På siste frame legger du til Stop Action. Du må åpne Action panelet og velge Basic Actions > Stop 5721250[/snapback] Takker. Regner med at dette må gjøres for alle layers som inneholder bevegelige objekter. EDIT: Fungerte nydelig. la det inn på alle layers for sikkerhetsskyld jeg, powerpoint likte ikke å bare stoppe et. Lå forresten under Global Functions - Timeline Control -> Stop om det er noen andre som skulle søke opp denne tråden i jakt på det samme svaret en gang. Endret 8. mars 2006 av -Teddy-
euroshopper Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du trenger ikke å legge det inn på alle layers. Du kan f.eks ha en layer som heter actions og på siste frame legger du til STOP, GO TO elns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå