Myx Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) ferdig med alt i duskwood på lvl 29? Jaja, jeg pleier å grinde en del, alle mine chars har jeg questet med på lvl 28 så grindet i duskwood til lvl 32, så 32 til 34 i SS (de yetiene) så har jeg grindet ogres i alterac til lvl 38, så elementals i badlands til lvl 40 så questet igjen 5728806[/snapback] Eksakt det samme som jeg har gjort på min nye warrior alt. Etter alterac var jeg klar for mere Ogre farming, og dro til Arathi highlands og ble "stallowned" av ogrene ved dun modr. *mumle* nerf frost bolt og frost nova kastende ogre svin *mumle* edit: skrivefeil Endret 10. mars 2006 av mythix
Waffles Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 ferdig med alt i duskwood på lvl 29? Jaja, jeg pleier å grinde en del, alle mine chars har jeg questet med på lvl 28 så grindet i duskwood til lvl 32, så 32 til 34 i SS (de yetiene) så har jeg grindet ogres i alterac til lvl 38, så elementals i badlands til lvl 40 så questet igjen 5728806[/snapback] Hvor i Badlands finner du disse elementalsene? >.< Helt til høyre/venstre? Oppe eller nede på kartet?
PSV Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Omg, enten er jeg lei av warrior, eller så er dem bare sykt treige å grinde med... Hvor grinder en level 30 warrior (helst Humanoids) ?
Knofle Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Svar på topic: Nei, tror ikke det lønner seg å farme plass. Har ikke sett det har solgt så bra. Svar på det du mener: Elementals i Badlands. Funka ikke så bra for warrior, men kanskje bedre som hunters.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå