Gå til innhold

Mobil med lang standby/taletid


?

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny mobil. Det viktigste kravet er størrelse (helst under 100g) og at den har god standby og taletid.

 

Telefonen MÅ ha blåtann og mulighet for sync mot outlook. Hadde også vert greit om telefonen var relativt solid bygd.

 

Har vel egentlig ikke flere krav utover dette...

 

Kom gjerne med egne erfaringer på standby/taletid, stoler lite på det produsentene selv oppgir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå synes jeg ikke Nokia 6230 har direkte god batteri tid (sammenliknet med andre), men den er en skikkelig kongetelefon! Kjappest i menyene av ALLE! Vil også si den tåler en trøkk ja.! Så hvis du ikke skal ha den aller beste av batteri tid, så kjøper du denne!

Skulle du bare trenge batteri tid, så er det vell bare en telefon som er overlegen på dette, nemlig Nokia 3510i :p

Lenke til kommentar

Har en Sony Ericsson z520i. Den har veldig god leve tid. Faktisk den beste telefon jeg har hatt med så bra levetid(har hatt mange telefoner), pluss at den har alt du trenger. Eneste kameraet som er littdårlig, men det er bedre kamera enn på 6230. Jeg har lest at andre folk har sakt at den ikke tåler så mye, men jeg har brukt min ganske hardt og den funker som snus:). Kjempe telefon etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...