Gå til innhold

Spørsmål om Siemens SXG75?


Anbefalte innlegg

Finner ikke noe særlig utstyr til denne telefonen i norske nettbutikker.

 

Det jeg skulle hatt er:

 

*Billader

og/eller

*Handsfree for bilmontering

Helst begge deler.

 

 

*Kabel til å koble telefonen til PC (USB?)

 

Bruker bluetooth headsett mye strøm?

 

Hvordan minnekort passer til denne telefonen? Bare MMC?

 

Ser folk skriver at det er en del bugs. Hvordan for man rettet på dette når ny programvare er tilgjengelig?

 

Lurer litt på den innebygde GPS-funksjonen. Må man betale noe form for abonnement? Selv om man kobler den til en bærbar PC og bare bruker GPS-senderen?

`

Ble noen spørsmål, dette. Setter veldig stor pris på svar.

 

Pompen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene her i landet er for stive. Handle her: www.mobiltec24.de

 

De har alt du trenger til mobilen. Har selv handlet mye her. Hvis du ikke kan tysk, er det bare a oversette teksten med Babelfish (altavista.com) eller annet oversettingsprogram.

 

Frakt er ca 150 kr. Prisene i butikken er lave, men moms 25% kommer i tillegg etter at varene er sendt.

 

Mobiltec har god service, og varene har god kvalitet.

 

Pris for USB-kabel til sxg75 koster bare 75kr.

 

Minnekort: RS-MMC. Jeg handlet mitt på Ebay. Men du finner ganske bra pris pa www.elkjop.no ogsa. (ca 420 kr for 1024mb rs-mmc).

 

Hvis du bare skal ha usb-kabel, kan du se www.mytrendyphone.no, en dansk webshop, men disse anbefales IKKE. Jeg har selv handlet der, far knapt noe svar pa henvendelser, har forhandsbetalt og bare fatt deler av ordren. Da kan det fort bli dyrt!

 

Firmware oppdatering skjer automatisk - akkurat som en windows oppdatering pa pcen din. Du vil fa sporsmal om oppdatering nar den er tilgjengelig. Du trenger egentlig ikke usb-kabelen til det. Men du trenger den til installering av andre programmer (java f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...