Xecuter Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Har fått et virus på maskinen som tydeligvis kopierer seg selv når det slettes/settes i karantene. Se vedlegg for bildet. Hva kan jeg gjøre? Har AVG Antivirus. Hvis jeg trykker på Info, kommer det opp at man kan laste ned vcleaner, men det må startes i sikkerhetsmodus, noe jeg ikke kan gjøre siden jeg har trådløst tastatur.
berxter Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Fila ligger jo i System restore-folderen din; følg anvisningene her hos Symantec for å slå den av, reboot og sett den så på igjen. Så søker du gjennom med AVG og ser om den dukker opp på ny. Bernt K Endret 6. mars 2006 av berxter
p@ge Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 men det må startes i sikkerhetsmodus, noe jeg ikke kan gjøre siden jeg har trådløst tastatur. 5711551[/snapback] jeg har trådløs, men kan starte i sikkerhetsmodus
Epona Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 men det må startes i sikkerhetsmodus, noe jeg ikke kan gjøre siden jeg har trådløst tastatur. 5711551[/snapback] jeg har trådløs, men kan starte i sikkerhetsmodus 5712399[/snapback] Gå til Start > Innstillinger > Kontrollpanel > System > Gjenoppretting og sett kryss i ruten "Slå av Systemgjenoppretting på alle stasjoner". Avslutt Windows og boot på nytt. Da skal filene i restorefolderen ha blitt fjernet. Gjør samme operasjon på nytt igjen, men fjern krysset igjen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå