manu98 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei, jeg har spilt bf2 over en stund, men i dag så stilte jeg inn på grafikken så skulle jeg spille igjen, men når jeg kom på 52% eller noen sånn så bare slår BF2 seg av uten noe feilmeling eller noe Hva kan det være? har ikke hatt noe problemer med bf2 før Endret 6. mars 2006 av manu98
Gunder1 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hei, jeg har spilt bf2 over en stund, men i dag så stilte jeg inn på grafikken så skulle jeg spille igjen, men når jeg kom på 52% eller noen sånn så bare slår BF2 seg av uten noe feilmeling eller noe Hva kan det være? har ikke hatt noe problemer med bf2 før 5705639[/snapback] Har du dobbelkjerne prosessor? kjør da på kun en kjerne.
manu98 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Nei har ikke det men jeg har hatt litt problemer med at cpu vifta har stoppet litt noen ganger når jeg starter pcen men den stopper ikke når spillet slår seg av Kan det hjelpe å formatere?
Gunder1 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Nei har ikke det men jeg har hatt litt problemer med at cpu vifta har stoppet litt noen ganger når jeg starter pcen men den stopper ikke når spillet slår seg av Kan det hjelpe å formatere? 5706803[/snapback] Nei det hjelper ikke å formatere hvis cpu vifta stopper opp av og til da stopper pc opp pga det blir for varmt Sjekk om ledningen til vifta er løs, hvis ikke må du kjøpe ny vifte!
manu98 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Men jeg kan spille css og far cry uten problemer på høyeste grafikk
Gunder1 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Men jeg kan spille css og far cry uten problemer på høyeste grafikk 5709986[/snapback] Du må iallefall ha minimum 1Gb med minne for BF2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå