Eirik2 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei! Har en bærbar Dell Latitude D600 med et par adminkontoer og flere superbrukere. Bruker vanligvis superbrukerkontoen, men fikk en feilmelding i logonvinduet når jeg skulle logge på nettopp. "System log on system is full. Only admin can log on to fix the problem" Veldig vanskelig å søke på full phrase som dette her inne, og på Windows Help var det merkelig nok svært lite relevant å finne(ved søk på hele teksten). Er det noen som kan dytte meg litt i riktig retning på denne? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte. Lite å finne på google også. Edit: Gikk nå inn på firewall og fant at security log file size limit er 4096KB. Bør den økes, eller er det mulig å slette loggen? Er jeg på rett spor? Både "Log dropped packets check box" og "Log successful connections" er blanke (ikke huket av), så det er jo litt merkelig om loggen skulle fylles opp. Ser at jeg feilpostet. Kan en mod/admin være så søt å slenge den over i windows-kategorien? Beklager! Mvh Eirik Endret 5. mars 2006 av Eirik2
Eirik2 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Etter enda litt mer søking dukket denne tråden opp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=116952&hl Funker finfint. Mvh Eirik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå