Gå til innhold

Brenne ut dvd filer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

har en haug med filmer som ligger lagret i dvd-filer(tror jeg:S)

I mappen ligger det mange filer ved navn, for eks; incite-revolver.xvid.rX - den siste X'en er et tall som øker med en for hver fil. Det ligger også en .rar-fil og en .sfv-fil...

Det jeg lurte på er hvordan jeg kan brenne disse ut til dvd filmer som kan spilles rett i spilleren? Jeg må si jeg er rimelig grønn på akkurat dette området, trengs det noen programmer kanskje? Hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De filene er nok "rippet", så du må nok gjøre de om til DVD-video igjen. Dette kan gjøres med for eksempel Nero Vision Express.

Jeg gjør oppmerksom på at piratkopiéring er forbudt. (jeg vet ikke om det er tilfelle her)

Skrevet

Det er jeg klar over :p

Ikke tilfelle akkurat her skal jeg si deg, har Revolver fra før av, men platen fikk seg en hard omgang på en tur til hytten en gang. Så nå vil jeg gjerne kunne se den...

Skrevet
Det er jeg klar over :p

Ikke tilfelle akkurat her skal jeg si deg, har Revolver fra før av, men platen fikk seg en hard omgang på en tur til hytten en gang. Så nå vil jeg gjerne kunne se den...

5701643[/snapback]

Jada, den klassiske "jeg har filmen fra før altså, helt sant"-forklaringen. Den har man ikke hørt før.

Retningslinjer, punkt 8. Les.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...