cre8or Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 kjøpte meg ny pc i foregårs , amd x2 64 3800+, asus A8R32-MVP Deluxe 580 og et radeon x800gto. Når jeg spiller cs så hakker jeg og får connection to server timed out! Det er bare jeg som får connection timed out , og akkurat no sitter jeg på lan med ca 100 andre. Jeg har satt cpun til og kjøre på 1 kjerne i cs og det hjalp ikke! Jeg har prøvd og formatert , lastet ned nye drivere til skjermkort og slettet steam og instalert det på nytt igjen! Noen som har en aning om hva dette kan være?` Mvh Andreas Moen
cre8or Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Prøv nye drivere til hovedkort og nettverkskort. 5699742[/snapback] Har lastet ned det og , men det funket heller ikke
Bols Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Prøv nye drivere til hovedkort og nettverkskort. 5699742[/snapback] Har lastet ned det og , men det funket heller ikke 5699766[/snapback] Hakker det (eller andre spill) i single-player? Greit å kunne redusere feilen til evt. å gjelde nettverkskort/kobling. - Trond
cre8or Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Hakker det (eller andre spill) i single-player? Greit å kunne redusere feilen til evt. å gjelde nettverkskort/kobling. - Trond 5699816[/snapback] Jeg har prøvd i q3 , og der har jeg ingen problemer! Er i cs jeg har problemer virker det som, har egentlig ikke fått testet noen andre spill for jeg har konsentrert meg om cs =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå