teke Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har ps2 v9, hd, crystal chip, etc...lagt inn hd loader etc, minnekort og slikt. Alt funket helt topp. Så igår tenkte jeg å prøve å se en film, så jeg startet en overføring av en divx til hdd på ps2en. Det gikk ikke og alle spillene forsvant. I desperasjon startet jeg dms tools og slettet hd-loader partisjonen, i håp om at hdloader ville lage ny partisjon når jeg startet. Men det skjedde ikke. Hdloader fryser bare... noen som har tips til hva jeg bør prøve å gjøre? jeg har ikke slettet boot-partisjonen man ser med dms format tools....bør jeg slette denne også? håper på kjappe svar, rastløs!! fredagskveld og jeg vil spille!!
EssspeN Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ps2 v9, hd, crystal chip, etc...lagt inn hd loader etc, minnekort og slikt. Alt funket helt topp. Så igår tenkte jeg å prøve å se en film, så jeg startet en overføring av en divx til hdd på ps2en. Det gikk ikke og alle spillene forsvant. I desperasjon startet jeg dms tools og slettet hd-loader partisjonen, i håp om at hdloader ville lage ny partisjon når jeg startet. Men det skjedde ikke. Hdloader fryser bare... noen som har tips til hva jeg bør prøve å gjøre? jeg har ikke slettet boot-partisjonen man ser med dms format tools....bør jeg slette denne også? håper på kjappe svar, rastløs!! fredagskveld og jeg vil spille!! 5695655[/snapback] Dette var kjipt. Åssen gikk det? Jeg vet at hvis du har en disk du har aktivert LBA48 støtte for via tools, og man overfører med et program som ikke tar høyde for denne LBA48 eller omvendt så kan noe slikt skje.. Har ivertfall lest det, men det har sikkert du også funnet ut i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå