Gå til innhold

palmino/thoroughbred?


dor123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...da så: ta et elegant hopp over t-bred på dette stadiet, og kjøp 'klassiske' Palomino - som Sourori sier:

 

> Vårt testeksemplar av prosessoren lot seg absolutt ikke overklokke. Det meste vi klarte var 136 MHz FSB. Dette var svært skuffende <

 

Dog store variasjoner - men med et normalt budjett til en spill-PC ville jeg gått for Palomino og et fett hovedkort.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-21 12:37, skrev dor123:

Ja,jeg gikk for Asus Mainboard Socket-A VIA KT333 og AMD CPU Athlon XP 2000 1.667GHz Socket-A 266FSB og Apacer Memory 256MB PC-333 DDR PC2700 tilo kr 2848 på psdata,hva synes dere om dette!


...med dèt oppsettet og tilsvarende skjermkort/ hdd, er du sikra for lang tid !

 

Innbiller meg at Serial ATA kommer sterkere inn etterhvert, men foreløpig ser jeg flaskehalser ( er alltid dèt som er problemet på et system, siden svakeste link styrer trafikken ).

 

Men tar du xp2200 har du også t-bred ombord.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-21 13:02 ]

Lenke til kommentar

Altså, prisen idag skiller så lite at du like gjerne kan handle XP2200+ og opp, de har den nye kjernen og kan overklokkest !!!!

 

sjekk ut linken her, http://www.amdforums.com/showthread.php?s=...threadid=137833

 

og det er en enkel operasjon som tar 2-3 min !!!

 

skal gjøre selv etterpå, må bare å anskaffe et repkit for varmetråder til bakruter på bil på en bensinstasjon :smile:

 

Og da kan man overklokke i bøtter og spann (om man ønsker det)

 

B-me

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...