tipptopp Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Heisann, har en Pc som pluttselig låser seg. Maskinen starter og virker 100% fram til låsing. Noen ganger skjer det nesten med en gang etter oppstart, andre ganger kan det gå timer...I starten skjedde dette 2-3 ganger i uka, men nå er det 2-3 ganger pr. dag. Jeg har oppdatert det som kan oppdateres, koblet fra pci kort +++. Legger ved ett bilde som viser skjermbilde når den låser seg. Det er det samme bilde jeg får vær gang. Ingen feilmeldinger... System: Windows XP sp2 MSI 945GM2-F1 integrert grafikk 2 x 512 mb Geil DDR2 Thermaltake Big thyphoon Tagan easycon 480 W Håper noen kan hjelpe for nå er jeg helt lost... På forhånd takk!!!!
persistent Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Dette er grafikkfeil. Helt klart problemer med skjermkortet, sjekk at du har riktige / oppdaterte drivere til det. Dersom driveroppdatering ikke hjelper så sjekk temperaturen i kabinettet ditt. Kan oppstå slike feil ved for høy temp / dårlig kjøling. Da kan løsningen være å sette inn en ekstra vifte. Om du allerede har kabinettvifter - sjekk dem for støv. Du kan også prøve med å kjøre en stund med åpent kabinett. Alternativt vil jeg anbefale å teste med et annet skjermkort om du har muligheten. Lykke til
wiberos Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Skjermen agså kan ha noen condesatorer som er ikke trofaste leger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå