Gå til innhold

wmv-fil lar seg ikke konvertere


5628452

Anbefalte innlegg

Jeg brukte Stream Down til å ta opp en streamet film, så jeg fikk lagret den på harddisken. Filmen fungerer fint under avspilling. Sett bort fra at det ikke gikk an å spole. Jeg har nå prøvd tre forskjellige programmer for å konvertere den til et format som avi eller mpg, men den vrange fila blir ikke godtatt av noen. Programmene er Zillasoft Video Converter, Adobe Premiere og Nero. I alle tilfellene får jeg beskjed om at filen på ett eller annet vis er ugyldig.

 

Finnes det noen programmer som klarer denne typen wmv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv tmpgenc eller divx converter. Divx converter har dessverre veldig få valg når man skal konvertere.

 

Det virker også som filer tatt opp med programmer som kan ta opp streams kan få enkelte "feil" i seg. Jeg har samme problem med wmv-filer tatt opp med WM Recorder. Disse spiller av helt fint i WMP, mens f.eks. i zoom player kan de spille av fint en stund, og så plutselig henge. Hvis jeg prøver å konvertere dem til et annet format enten henger konverteringa seg, eller lyd og bilde kommer ut av sync akkurat på samme sted som zoom player stopper å spille

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...