TaZ Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Skal handle en kontor pc med 19" skjem,mus,tastatur for en kamerat . Bruksområde er internett/office/mail/fax,regnskap o.l Har sett litt på dell men klarer ikke helt å bestemme meg.. Kan gjerne kjøpe løse deler og byggge en men max er 9000kr ink frakt.. Skulle gjerne hatt en bra backup løsning i denne prisen som er enkel å bruke. Skal ta backup fra denne maskinen og en til i samme nettverk. Har software/cdr som bakup løsning i dag men det fungerer ikke da brukeren ikke gidder/glemmer å ta backup.. Finne deler til maskinen klarer jeg egentlig greit selv men det er backup løsningen jeg ikke er sikker på... Noen forslag? Endret 28. februar 2006 av taz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå