Peterpan73no Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er dette et ok bilde? Jeg er veldig i tvil og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kunne/burde gjort annerledes. Gi meg feedback please, det er sånn jeg kan bli bedre
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Litt voldsomme kontraster, men det er kanskje meningen? Båten blei liksom litt mørk.. ( eller er det skjermen min som er feil innstilt igjen ) Synes ellers ankerfestet ( eller hva den dingsen heter ) kommer litt i veien for båten. Vet ikke helt hva jeg skal se på. "Dingsen" eller båten. Mulig jeg ville forsøkt å ta bildet med "dingsen" litt lenger til en av sidene. Endret 27. februar 2006 av b-urn
PMnormal Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Kan med fordel gjøres lysere, ja, og med mindre kontraster. Det blir liksom ingen gråtoner her. Du må nok inn å jobbe litt med levels, for å få det jevnt.
Tom Ames Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er dette et ok bilde?Jeg er veldig i tvil og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kunne/burde gjort annerledes. Gi meg feedback please, det er sånn jeg kan bli bedre 5673018[/snapback] Dette ble for mørkt, tråleren forsvinner nesten helt iforhold til pullerten. Vil si pullerten er 90% bilde, så tittel stemmer ikke helt. Kan du legge ut en litt større versjon av bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå