TheroNius Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg skulle som vanlig fyre opp datan... men så kom denne feilmeldingen: windows/system32/config/System denne filen er skadet eller slettet og windows kan ikke starte. Ikke helt ordrett det som sto på skjermen men det var noe lignenede. Måtte formatere og innstalere windows på nytt Dette har skjedd 2 ganger. Hva er feil?. kan det være virus...? Takk for alle svar!
kvase Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 putt in wincd før oppstart følg deretter anvisning om og reparere din eksisterende win instalasjon
TheroNius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 (endret) Har prøvd den, men såvidt jeg husker rett, så kom jeg til systemgjennoppretting. Og da ble jeg spurd om administratorpassordet, som jeg anntar er det jeg logger meg inn i windows med. Men det ble ikke godtatt. Så jeg måtte formatere... Noen flere råd? Endret 27. februar 2006 av TheroNius
9hdoksaet4 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Mange problemer i dag TheroNius? Hvis du skriver sfc /scannow blir du bedt om å sette inn Win Xp cd'en din. Kjør den scanningen av filer og se om du får noen feilmeldinger. Det er det eneste rådet jeg kan gi til deg, foreløpig.
TheroNius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Er først idag jeg har meldt fra om de! Hvor skal jeg skrive sfc/scannow?? Er ikke så flink med kommandoer...
9hdoksaet4 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Trykk på Start og velg Kjør, så skriver du altså inn sfc /scannow. Det er en skjult kommando(på lik linje med msconfig, som du sikkert visste om) i Win XP, så det er ikke en DOS-kommando.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå