Toset Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Er det bare meg, eller er det umulig å få CS:S til å lagre favoritter? Hver gang jeg skal spille spillet, må jeg laste ned de ørten-tusen serverene på nytt, og så finne frem til de jeg bruker (som oftest Catch Gamer sine). Prøver hver gang å legge dem til i favoritter, men de forsvinner mellom hver gang... Edit: Beklager at denne kom i Half-Life forumet, la ikke merke til at det var en egen gruppe for Counter Strike. Flytt den gjerne der om noen kan Endret 26. februar 2006 av dominizer
galaxee Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Er en post om samme problem Her fikk det ikke til å fungerer selv, men du kan laste ned "The All-Seeing Eye" Der kan du lagre "favorites" og søke etter bare norske servere om man vil, eller Hostname Eksempel: Søke etter hostname: (som eksempel) 1 if hostname ~== "*DEATHMATCH*" keep 2 remove Nå Har du laga et filter som bare søker etter cs:s DEATHMATCH servere Eks2: 1 if hostname ~== "*Catch-Gamer.no*" keep 2 remove Nå kommer bare "Catch-Gamer.no" servere opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå