Trazzer89 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Noen her som vet om en bra RPG editor?? Jeg har lyst til å lage et RPG spill! Har søkt litt på google, men mesteparten var bare dritt... Jeg tenkte å lage noen spill som ligner litt på monkey Island eller gamle Snes spill er noe sånt :!: Takker for svar!
Kjekssjokolade Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Photoshop+Image Redy :!: Vet ikke helt hva/hvilke programm det kunne være, du må ha et modelerings program først og fremst for å lage objekter personer osv Tror det blir vanskelig uansett hvist du ikke har noen erfaring/utdannelse
Giddion Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 etter det du sier er det du leter etter gamemaker eller noe sånt noe. men hvis du virkelig går inn for å lage et spill så må du lære deg å programmer i en eller annen form. Og det er mange poster om dette på forumet. når det gjelder modeller å sånt noe så tror jeg maya er gratis så lenge du ikke tjener penger på det.
GenericName Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token
Pingvinen Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 På www.gamemaker.nl kan man laste ned et program for å gjøre det lettere å lage spill. (GameMaker) Tar littegranne tid å komme seg helt inn i det, men hvis du leser et par tutorials (som også kan finnes på siden til GameMaker) tar det ikke lang tid før du kan lage det du ønsker.
Trazzer89 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 (endret) Takk for svar! Tror jeg vil prøve Gamemaker! Det så litt lettere ut enn RPG MakerXp! Men RPG MakerXp men de så litt proffere ut! men jeg tror det koster penger Endret 26. februar 2006 av Jonas Hasse
gamma48 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Mener du kan prøve RPGMakerXP i 30 dager. Er ganske gøy...har prøvd begge editorene. Dersom du vil lage RPG spill anbefaler jeg denne. Endret 27. desember 2006 av gamma48
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Begynn å mod i Source-motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå