RunarL Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har nettopp installert Linux på min data. Det funker knall bra! Mitt problem er at jeg ikke vil automatisk starte opp i linux. Jeg har windows inn på en annen partisjon og jeg vil både ha linux og window. Hvordan kan jeg velge om jeg vil starte opp i windows?
Palme Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det skal du kunne velge i oppstarten. Får du ikke valget om det når du starter maskinen? Hvilken distro har du installert?
RunarL Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Nei jeg kan ikke velge i begynnelsen, eneste jeg kan er å trykke "esc" der kan jeg velge hvordan jeg vil starte linux tror jeg. -Hva er distro??
Palme Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Distro er "linuxversjon". Ubuntu, Fedora, Mandriva, Slack er alle distroer. Du har installert?
Palme Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Prøv å trykk esc og se hvilke valg du har der. Visst ikke det funker kan du kanskje se Her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå