enl Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Installerte for ikke så veldig lenge siden diskepper 10. Programmet fungerer egentlig bra, men bruker voldsomt med minne. Hovedprosessen, DKService, bruker ofte over 130MB. I tillegg til dette er det gjerne en 2-3 tjenester som heter dfrgntfs--eller noe slikt. Hver av disse bruker 5 til 6MB. Har serverversjonen av diskeeper installert på filserveren min, og denne bruker ikke brøkdelen en gang. Når det gjelder oppsettet av diskepper, skjer ingen defragmentering automatisk.
p@ge Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) hos meg bruker Diskeeper 10 relativ liten minne. DkService.exe bruker under 20 mb, når jeg bruker diskeeper manuelt bruker " DfrgNTFS.exe " " ca 23 mb ellers er den ikke i bruk. jeg har sett den på " Set it and Forget it ", merker ikke at den står på. med diskeeper 9 var dette enormt irriterende når den begynte å defragmentere, da ble hele systemet som sirup. hvis DkService.exe bruker opptill 130 mb, må det være noe galt. lykke til Endret 23. februar 2006 av gaggen
enl Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Hmm..Jepp, jeg tror også at det er noe galt. Har stoppet og startet tjenesten, og nå ligger den på 23MB. Har ikke andre problemer med systemet, så det må evt. være en bug ved diskeeper. Uansett, hvis det skjer igjen, er det på hodet ut
p@ge Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hmm..Jepp, jeg tror også at det er noe galt. Har stoppet og startet tjenesten, og nå ligger den på 23MB. Har ikke andre problemer med systemet, så det må evt. være en bug ved diskeeper. Uansett, hvis det skjer igjen, er det på hodet ut 5655754[/snapback] her kan du evt. få hjelp, de svarer nogså rask per e-mail: http://www.diskeepereurope.com/ lykke til
enl Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Jepp, får sende en sint mail neste gang det blir litt rot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå