icer Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Når jeg opner DivxToDVD og legger inn 5filer på totalt 1.85gb, men i programmet vises de som 4,53gb.... Hvordan kan jeg brenne de ut og spille de av som/på dvd men muligheten for å legge til subtitles og dermed kunne få 13filer/disc istedenfor 5/disc? Er det ikke noe som heter DVD VCD? Slik at jeg kan bruke størrelsen til vcd'en og dermed få flere inn på dvd?
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du må vel encode avi filene til mpg da rett og slett, og de ender da opp som større filer.
MarkusG Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du kan jo bruke dårligere kvalitet, men det er vel ikke noe om å gjøre?
icer Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Du må vel encode avi filene til mpg da rett og slett, og de ender da opp som større filer. 5657518[/snapback] Hadde et program "DIKO" der kunne jeg ha mange filer inn etter det guiden sa, men alle versjonene jeg har lastet ned er totalt forskjellige fra den guiden og det som går i guiden går ikke på de versjonene... Skal ikke vere så stor forskjell at jeg klarer å presse 13episoder inn på en dvd med orginal codec mot de 5 jeg får inn med det andre programmet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå