DuckDuckGoose Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Kjæresten min fikk en pc fra noen på jobben til faren hennes med Windows 2000. Problemet er at det er installert en gammel Symantec Antivirus Client som er passordbeskyttet og jeg får ikke tak i passordet. Men jeg vil fjerne dette og installere et nytt. Er det noen mulighet for meg å få avinstallert/slettet dette uten passord? Den søker i flere timer før man får slått den av og det går ikke an å forandre på den! Tips mottas med takk! PS vet ikke om dette er helt riktig kategori.. Endret 25. februar 2006 av alansmith
O. B. Lix Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 har du prøvd å installere en ny norton antivirus-versjon oppå denne og så avinstallere heile dritten?
p@ge Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 O. B. Lix har rett, hvis du installerer en nye norton antivirus-versjon da få du en valg om du vil avinstallere den gamle norton ved oppstart av installasjon. når avinstallasjonen er ferdige, restarter pc'en og da avbryter du installasjonen. ( har gjort dette selv ) lykke til
DuckDuckGoose Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 jo, takk for tips! Jeg endte med å slette alt for hånd og bruke en RegCleaner for å fjerne alle referanser og slikt til programmet! Det funka bra det Nå har jeg installert NOD32 og det funker fin fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå