Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har jo selvfølgli lyst å spille dette spille når det ENDELIG kommer, mrn er det høye krav grafikken ser jo ikke så veldig heftig ut, at det gjør noe.....men det er jo sikkert et svært spill, store maps osv, så bf2 krav? holder dette? 1,5GB ram AMD athlon 2500xp+ Barton @ 2,1ghz 5900xt 128 mb ja, vet at det er tvilsomt, men kan ta til takke med alt på minimum og 800*600, har ventet så jævli lenge på dette spille nå, siden jeg så filmen
Cultofluna Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Du vil nok få kjørt det på de minste innstillingene vil jeg tro. Kan kansje bli litt tregt til tider, men blir vel holdbart Har ikke noe særlig bedre specs jeg heller, men regner med jeg har tatt meg tid til å oppgradere til jeg har skaffa det
Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Neste jeg bli å kjøpe er en laptop, må ha noe slikt nå når jeg er mere på farten så da blir de vel litt av en laptop, skal jo kunne kjøre bf2 på max, udfaren på max, you name it på max
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå