UUnreal Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvordan tar man kjempen med det store sverdet? Stresset en evighet nå, men får aldri gjort noe skade på han når hopper fra de høydene mot han. Tips anyone?
-=nibbler=- Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Som du sier må du ta veggen til bruk og komme deg på hodet hans. Der må du bare ha tålmodighet og ikke være for kjapp på avtrekkeren, men vente til du får speedkill bildet (svart-hvitt stillbilde). Nå har det seg sånn at en kompis hadde samme problemet og han hadde en nedlastet versjon og han fant ut at det er en bug i noen av disse som gjør at speedkill-bildet ikke kommer, dermed får du ikke tatt han. Så hvis du har det samme problemet; kjøp spillet Jeg har det originalt, så jeg hadde ikke det problemet, trengte riktignok 3-4 forsøk, men.. sjekk ut videoen på hintseksjonen til gamespot: http://www.gamespot.com/features/6141385/index.html
UUnreal Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Som du sier må du ta veggen til bruk og komme deg på hodet hans. Der må du bare ha tålmodighet og ikke være for kjapp på avtrekkeren, men vente til du får speedkill bildet (svart-hvitt stillbilde).Nå har det seg sånn at en kompis hadde samme problemet og han hadde en nedlastet versjon og han fant ut at det er en bug i noen av disse som gjør at speedkill-bildet ikke kommer, dermed får du ikke tatt han. Så hvis du har det samme problemet; kjøp spillet Jeg har det originalt, så jeg hadde ikke det problemet, trengte riktignok 3-4 forsøk, men.. sjekk ut videoen på hintseksjonen til gamespot: http://www.gamespot.com/features/6141385/index.html 5640825[/snapback] Har det orginalt og får speedkill, men treffer aldri. Derfor litt smålei. Kjøpte spesial versjonen så fikk alle 3 spillene for knappe 400 kr .
-=nibbler=- Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) godtgodt! Da trenger du nok bare timing! Det er små marginer for feil her, så du må treffe heeelt rett! Sjekk ut den videoen jeg nevnte i posten over, den gir et ganske greit bilde over hva du må gjøre EDIT Direkte link til rett sted: http://www.gamespot.com/features/6141385/p-9.html Videoen ligger på høyre hånd! Håper det hjelper, og LYKKE TIL! Endret 21. februar 2006 av -=nibbler=-
UUnreal Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 godtgodt!Da trenger du nok bare timing! Det er små marginer for feil her, så du må treffe heeelt rett! Sjekk ut den videoen jeg nevnte i posten over, den gir et ganske greit bilde over hva du må gjøre EDIT Direkte link til rett sted: http://www.gamespot.com/features/6141385/p-9.html Videoen ligger på høyre hånd! Håper det hjelper, og LYKKE TIL! 5640867[/snapback] Will do.
Wooho Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Synes ikke at utviklerne var så flinke til å integrere det der speed kill systemet. Det funker på både godt og vondt. Stresset selv med den store kjempen da speedkill ikke ville aktivere seg da jeg hadde to sverd i hver hånd. WTF? Men ble no ferdig med spillet tross all de enkelte frustrasjonene spillet hadde å tilby.
UUnreal Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Synes ikke at utviklerne var så flinke til å integrere det der speed kill systemet. Det funker på både godt og vondt. Stresset selv med den store kjempen da speedkill ikke ville aktivere seg da jeg hadde to sverd i hver hånd. WTF? Men ble no ferdig med spillet tross all de enkelte frustrasjonene spillet hadde å tilby. 5645949[/snapback] Hele serien er genial. Noen av de beste plattformspill som er laget. . Slutt å syt... alle spill har fordeler og ulemper. Stresser fortsatt med kjempen jeg da..
Wooho Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 He he kan sikkert hjelpe litt jeg (jeg syter ikke, mange som er frustrert over speed kill systemet på nye POP deribland jeg da dette ikke fungerer 100% som utviklerne hadde regnet med, ellers så hadde du jo ikke sittet fast i spillet. ) Med en gang du kommer inn på arenaen klatrer du opp på en av platformene slik at du er på nivåhøyden til kjempen. Så løper du ut forbi kanten og hopper mot kjempen. Ha dageren klar før hoppet. Ikke rør noen av tastene (regner med at det er PC versjonen du har). Daggeren skal nå lyse opp mens du er i luften på vei mot kjempen. Tryk E og prinsen vil stikke ut øyet på kjempen. Gjør så dette på den andre platformen. Etter dette er det veldig enkelt. En annen forumbruker sobient har laget sin egen gudie til POP TT og den er veldig bra. Han har til og med laget en videoguide til den bossen du sliter med. Se her
Battone Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Om du leser mitt lille tips i denne tråden om spillet så trur jeg du skjønner.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=509313&hl=
UUnreal Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Forsøke igjen etter jobb ikveld da. Mye heg har oversett av sånne detaljer o.s.v. ja. Satser på går i boks i kveld.
UUnreal Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Da var han tatt. Trykket på E tasten isteden for venstre mustast. Ikke rart det ikke gikk... men men... Venter spent på neste boss da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå