Gå til innhold

Prøver å finne heroes of might and magic 2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, det er et gammelt spill. Men hvilket spill det var. Jeg savner det , og har lyst på det. Jeg har på en mystisk måte rotet det vekk :(

*gjemmer seg for alle flygende black dragons*

Ihvertfall da så har jeg lyst til å kjøpe spillet igjen. Bor i trondhiem og lurer på om noen har noen tips om hvor jeg kan få tak i det. Kan også kjøpe gjennom nettet. Men er helst fresh med pay pal etc. Bare kjøpt gjennom postoppkrav før.

Så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i heroes of might and magic 2 og alle eventuelle expansioner hadde jeg blitt mektig imponert og glad

Endret av ulv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stor heroes fan selv, og har spilt Heroes2 ufattlig mye, inkl. expansion packen "The Price of Loyalty". :love:

Vil anbefale deg å kjøpe en av "samlingene" der du får alle spillene og expansion packene i samme pakke, da er du sikret frihet fra kjedsomhet for en stund. ;)

Det er vel mulig at du må ringe litt rundt til spillbutikker etc for å få tak i det, men vil tro det er verdt det. I verste fall finner du kanskje noen som kan bestille det for deg?

Skrevet

Ufattelig bra spill ja.

Ser at det koster ca 14 dollar på noen sider, der man laster ned hele spillet + expansionen og prøvespiller for 60 minutter og deretter kjøper spillet.

Men vil egentlig kjøpe en cd! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...