Neverio Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hei Jeg sitter her å prøver å få et tekstbasert spill til å virke med systemet mitt på siden min(e107) jeg har denne lille listen her som skal inn i e107_user : Kode: ( `ID` bigint(21) NOT NULL auto_increment, `skillpts` bigint(21) NOT NULL default '0', `dead` varchar(255) NOT NULL default '', `killer` varchar(255) NOT NULL default '', `numberattck` bigint(20) NOT NULL default '0', `justattacked` int(4) NOT NULL default '0', `honor` int(11) NOT NULL default '0', `lastaction` bigint(20) NOT NULL default '0', `gold` bigint(20) NOT NULL default '0', `land` bigint(20) NOT NULL default '0', `offarmy` bigint(20) NOT NULL default '0', `dffarmy` bigint(6) NOT NULL default '0', `science` bigint(20) NOT NULL default '0', `validated` int(11) NOT NULL default '0', `validkey` varchar(255) NOT NULL default '', `numturns` bigint(20) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`ID`) ) Jeg lurer på om det er noe lett måte å få lagt inn dette her på i e107_user? Jeg vet at jeg kan skrive inn alt selv i slike felt.. men jeg er ikke sikker på hva som skal stå i hvilkene felt.. Kan noen hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå