Gå til innhold

bra denne?samsung 930BF.første lcd skjerm.


carl-kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, bortsett fra at den heter Samsung 930BF og ikke 939BF :p Så ja :D

 

Den er veldig bra, og jeg er veldig fornøyd. Verdt pengene ? Ja

5621398[/snapback]

 

hehe en liten skriveleif dær ja :D

har lest igjennom omtalene på komplett.no og.

komentarende er ganske så overbevisende.

en god skjerm dette ;)

post-74252-1140197887_thumb.jpg

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

etter å ha lest igjennom noen tester har jeg funnet ut at skjermen har dårlige farger :(

matte og triste farger..

er dette tilfelle?og hvor irriterende er dette?

 

edit:

 

 

når jeg legger skjermen i handlekurven hos mpx.no får jeg beskjed om at de anbefaler "tilbehør" noen kabler....følger det ikke med kabler??

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Jeg håper at du har bestilt DVI kabel med skjermen, for den må du kjøpe separat.

5638742[/snapback]

 

Jeg kjøpte denne skjermen fra Mpx.no for to uker siden, og da fulgte DVI kabel med.

5652566[/snapback]

 

Og da er spørsmålet: Hva synes du om skjermen kontra testen her på Hardware.no? Tenker da på dette med blasse farger og baklys.

Lenke til kommentar
Jeg håper at du har bestilt DVI kabel med skjermen, for den må du kjøpe separat.

5638742[/snapback]

 

Jeg kjøpte denne skjermen fra Mpx.no for to uker siden, og da fulgte DVI kabel med.

5652566[/snapback]

 

Og da er spørsmålet: Hva synes du om skjermen kontra testen her på Hardware.no? Tenker da på dette med blasse farger og baklys.

5652992[/snapback]

 

På grunn av at jeg har vært mye bortreist, kan jeg ikke gi en fullgod anmeldelse, men jeg er helt enig i at fargene er for dårlige. Førsteinntrykket da jeg skrudde på skjermen var, som andre sier, at fargene er "blasse". Jeg har prøvd å justere på det med MagicTune, som er et program som følger med skjermen, men dette programmet gjør at PC'en min henger seg opp etter en liten stund, vet ikke helt hva som gjør det... Men der inne var det mange justeringsmuligheter, og selv de små justeringene jeg har fått gjort der, har hjulpet. Jeg tror altså at det kun er justeringer som skal til, enten med MagicTune eller gjennom menyen på skjermen, for å fjerne problemene med fargene. Jeg har som sagt vært borte en stund, så jeg har ikke satt meg skikkelig inn i det.

 

Jeg prøvde såvidt å spille litt Sniper Elite med skjermen, og da syntes jeg bildet var imponerende! Der la jeg ikke merke til dårlige farger eller noen andre problemer. Syntes spillopplevelsen var markant bedre enn på min gamle 17" CRT-skjem.

 

Eller vil jeg si at skjermen er veldig flott og se på.

Endret av sigveo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...