Blib Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Fått meg nytt tastatur nå, og i motsetning til det forrige tastaturet mitt så funker ikke medie-tastene dersom ikke mediespilleren min (iTunes) er det aktive vinduet. Kan dette endres? Medie-knappene er jo nesten ubrukelige nå! Det som var så greit med de tidligere var at en bare kunne touche Frem eller Tilbake-knappene oå tastaturet for å bytte sang, nå må en først switche til programmet, bytte og sp bytte tilbake til det andre programmet.
Pingla Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hvilket Logitech-tastatur er det du har da? I Setpoint Settings for mitt Logitech diNovo Media Desktop Laser så kan jeg velge hvilken media player knappene skal være aktive mot, vet ikke om iTunes kan velges der da jeg ikke bruker dette programmet. Logitech Discussion Forums
Blib Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Var det jeg og kunne med mitt diNovo. Men det jeg har nå, Elite, har ikke denne muligheten. I innstillingene i iTouch som programvaren heter er det ikke noen slike valg.
trygveaa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor skiftet du fra diNovo til Elite? diNovo er da bedre. Hvorfor bruker du ikke SetPoint? Det er jo standardprogrammet.
Blib Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg "brukte opp" diNovoet. Og iTouch fikk jeg fra Logitech sine hjemmesider. Testet med kun SetPoint og det ble ikke bedre da. Endret 17. februar 2006 av Blib
Ca3 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 OT: skjønner ikke hvordan du kunne ødelegge det, hvis det ar det du mente? jeg har sølt alt mulig på mitt, funker ypperlig enda, det tåler sinnsykt mye :O)
Blib Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 To knapper falt ut og Netshop nektet å bytte det. Men vet du hvordan jeg kan få fikset problemet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå