Kakofoni Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ja, jeg søkte litt rundt og fant audiograbber. Siden det var så lite og enkelt og "bra", bestemte jeg meg for å laste det ned. Og når jeg skulle rippe en av mine favorittCD'er (The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium. Knallbra.), og når jeg skulle høre resultatet var lyden elendig. Det hørtes ut som når du skal se på TV med dårlig antenne og det kommer en slags knitrelyd sammen med den egentlige lyden. Noen som vet hva det kan skyldes?
Überadri Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Rart. Vet ikke hva det skyldes, men du kan prøve med et annet program. Jeg anbefaler Quintessential Player (QCD), som ikke bare ripper CDer, men er en fullverdig mediaplayer.
Kakofoni Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Rart. Vet ikke hva det skyldes, men du kan prøve med et annet program. Jeg anbefaler Quintessential Player (QCD), som ikke bare ripper CDer, men er en fullverdig mediaplayer. 5615952[/snapback] Takk. Nå har jeg prøvd masse rart. dBPowerAmp: 30 dager, MediaMonkey: Fryser PC'en når den er ferdig med rippingen, samt å ikke få til å løse ut CD'er, AudioGrabber: Dårlig lyd, så jeg får håpe din holder mål.
Chevelle Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Audiograbber er ett enkelt og greit program og bruke, men har du lastet ned Lame 3.96.1 som du finner her. Bare pakk den opp og legg lame_enc.dll filen inn i Audiograbber mappen så bør du sette den til 192kbs.
Kakofoni Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Audiograbber er ett enkelt og greit program og bruke, men har du lastet ned Lame 3.96.1 som du finner her. Bare pakk den opp og legg lame_enc.dll filen inn i Audiograbber mappen så bør du sette den til 192kbs. 5618522[/snapback] Hvordan setter jeg den til 192kb/s? Hvis jeg ser på riktig plass så går det bare opp til 52kb/s
Chevelle Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 På MP3 innstillinger finner du først lame og så setter du den på 192. Pleier også og sette på rippe direkte til MP3. Se bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå