gEnEsis_AiX Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 vet ikke, men tror det går an å bestille fra sony sine UK sider?! har en kompis i England som har en 10" og er meeeget fornøyd. Kan jo prøve...
mortenandersen Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Slike lekre små sub-notebooks selges i London (MicroAnvika, f.eks.) og via Sonys nettside i Sverige. 11,1 tommers skjerm TX1 og TX2 med hhv 60 og 80 Gb HDD, og dette er ikke større enheter enn de som har 10,6 tommers skjerm pga utrolig god utnyttelse av plassen. Godt tastuatur og brilliant skjerm. Lekkert og smekkert design. DVD-brenner (dual layer også, tror jeg). Utrolig lette: 1,2 kg. Håper noen kan importere disse til Norge, for da får man norsk tastatur. Ellers går det greit med engelsk tastustur med litt trening, i og med at man jo naturligvis får de særnorske bokstavene på samme sted som på et norsk tastatur. Men dyrt: ca. 18-20 000 kroner. Men vel verd det!
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Slike lekre små sub-notebooks selges i London (MicroAnvika, f.eks.) og via Sonys nettside i Sverige. 11,1 tommers skjerm TX1 og TX2 med hhv 60 og 80 Gb HDD, og dette er ikke større enheter enn de som har 10,6 tommers skjerm pga utrolig god utnyttelse av plassen. Godt tastuatur og brilliant skjerm. Lekkert og smekkert design. DVD-brenner (dual layer også, tror jeg). Utrolig lette: 1,2 kg. Håper noen kan importere disse til Norge, for da får man norsk tastatur. Ellers går det greit med engelsk tastustur med litt trening, i og med at man jo naturligvis får de særnorske bokstavene på samme sted som på et norsk tastatur. Men dyrt: ca. 18-20 000 kroner. Men vel verd det! 5617799[/snapback] Det hadde vært en orgasmisk drøm å få kjøpt en sub-notebook som barebone... Da kunne man kastet inn det man hadde liggende av RAM og HDD og CPU'er selv, og sluppet å betale for det... Jeg får sjekke i slutten av mars, London kaller da... Om noen har en Vaio til salgs, sleng inn en PM
Hefla Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Det hadde vært en orgasmisk drøm å få kjøpt en sub-notebook som barebone... Da kunne man kastet inn det man hadde liggende av RAM og HDD og CPU'er selv, og sluppet å betale for det... Jeg får sjekke i slutten av mars, London kaller da... Om noen har en Vaio til salgs, sleng inn en PM 5639877[/snapback] Er vel ikke akkurat så mange som har ULV-prosessorer liggende å slenge da! Edit: Quotefeil Endret 21. februar 2006 av Hefla
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Er vel ikke akkurat så mange som har ULV-prosessorer liggende å slenge da! Edit: Quotefeil 5639886[/snapback] Det stemmer vel... Noen som har erfaringer med denne: Msi Barebook 1012W 12.1" WXGA Den leveres uten Drev, CPU, RAM og HDD. Jeg har alt bortsett fra CPU... Kunne dette vært et alternativ?
bufodill Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hehe. Jeg har i alle fall aldri hatt ULV, micro DDR og så små harddisker liggende og slenge...
osse-mon waits for alice Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Hehe. Jeg har i alle fall aldri hatt ULV, micro DDR og så små harddisker liggende og slenge... 5640449[/snapback] Noen fordeler skal man ha av å ha jobbet med data i 5-6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå