Gå til innhold

Merkelig, gikk fra rank 4 til 5 med 675 honor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke spilt denne uken, lå på rank 4 (82%) før updaten i dag og til min store forundring var jeg rank 5 når jeg logget på i dag, med 675 honor "last week". Dette må da være feil? Kjøpte til og med nye wristguards så det er ikke bare at character sheet viser feil.. Kan uansett ikke klage, jeg var forberedt på rank 3 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke kun honor du tjente inn forrige uke som teller - det er vel gjennomsnittet over de fire forrige ukene (eller noe sånt) ...

Selv hadde jeg 140k honor og gikk fra 8 -> 9, men uka før hadde jeg 250k Honor og gikk fra 7->8 :)

Skrevet
Det er ikke kun honor du tjente inn forrige uke som teller - det er vel gjennomsnittet over de fire forrige ukene (eller noe sånt) ...

Selv hadde jeg 140k honor og gikk fra 8 -> 9, men uka før hadde jeg 250k Honor og gikk fra 7->8 :)

5611119[/snapback]

Aha, det forklarer jo en del. takk :)

Skrevet

Må være noe sånnt (At det går over tid med decay og all den kompliserte mølja) For jeg hadde dobbelt så mye honor (ca 200k) som en kammerat av meg en uke, tror du ikke han ranka å jeg akkurat ikke..! Forrige uke var vi cirka like langt inn i rank 9. (fra 8).

Kontakta GM og alt det der, det eneste jeg får er at alt "Works as intended" og at jeg må sjekke www.wow-europe.com/pvp/index.php elns for info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...