Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har et problem med opera. Når jeg prøver å starte opera og gå til en side, kommer det fram en feilmelding, noe med "nettverksproblemer, kan ikke finne denne siden", men det funker helt greit med internet explorer. Det jeg må gjøre for å få opera til å funke, er å f.eks. skrive en link i msn, som opner linkene i opera, og viss jeg trykker på den linken så starter opra og plutselig funker det helt fint. Det er heller ikke alle sider det virker å linke til, f.eks. "www.nordicmafia.net" virker ikke, men "www.turbonegro.com" virker. Er det noen som kan forklare problemet, eller til og med hjelpe meg? På forhånd takk -Suncurtain
trygveaa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Er det når du åpner opera og skriver inn en adresse at det ikke funker, men hvis du åpner fra en link virker det? Virker det hvis du åpner fra link og så åpner en ny side og skriver inn en adresse? Har du prøvd å reinstallere? Bruker du 8.51?
random_wannabe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Har ikke Opera v9.0 blitt sluppet? Isåfall så last ned den og sjekk, tipper du har rota litt med settings elns Eller, noe enda bedre: Mozilla Firefox
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Er det når du åpner opera og skriver inn en adresse at det ikke funker, men hvis du åpner fra en link virker det? Virker det hvis du åpner fra link og så åpner en ny side og skriver inn en adresse? Har du prøvd å reinstallere? Bruker du 8.51? 5609094[/snapback] Korrekt på alle gjetninger! Har ikke prøvd å reinstallere, og vet ikke hvilken versjon jeg har.
trygveaa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Opera 9 er beta så den er det større sansylighet for å få problemer med enn 8.51. Trykk hjelp->om opera for å se hvilken versjon du har og prøv å oppgradere hvis du har en eldre. Prøv å reinstallere hvis det ikke virker eller hvis du har 8.51 som er den nyeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå