Gå til innhold

Kritikk på side ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første som slo meg var at hele greia var kjedelig. Håper du setter inn et header-bilde eller iallfall gjør noe mer med teksten.

Er greit nok med bare gråtoner i et design, men er kanskje en ide å prøve med litt farger, bare for å se om det kunne blitt bedre?

Du har satt dynamisk bredde på siden, det gjør at den blir vanvittig bred ved store oppløsninger (laaange linjer på teksten gjør den vanskelig å lese). Og hvorfor har du satt minimumshøyden så evig stor?

Blei visst mye kritikk dette, men siden ser jo oversiktlig og ryddig ut :)

Lenke til kommentar

header og fargevalg: eier svært lite grafisk sans. er åpen for farger, men synes det er vanskelig å helt se om det blir vellykket.

 

dynamisk bredde er faktisk bevisst. men du har et godt poeng...

 

 

minimumshøyde har jeg ikke satt svjv. bør være regulert etter høyden på innholdet..

Lenke til kommentar

Ang. høyden så er den grei idet man åpner siden, men når man utvider følger den med(div.content er ganske nøyaktig 100% i høyden, i tillegg kommer header, meny og footer).

Jeg bruker forresten IE nå, fordi jeg er på skolen hvor det er det eneste tilgjengelig.

 

edit: En lignende side designmessig som har greid å få inn litt farger finner du her.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...