Stigma Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hei, Jeg har slitt nå i timesvis med å få dette til å se skikkelig ut i IE: http://www.weareruthless.com/stigma/web3/test.htm Åpner du i firefox og andre lesere ser det flott ut, men på IE får den sånne merkelige spacer som du ser. Hvorfor i alle dager skjer dette, og hvordan får jeg det VEKK!? Åååå så frustrert nå hehe... Håper noen kan hjelpe. -Stigma
Doogle Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Definer bredden på kolonnen som inneholder 'hovedfeltet' ditt (det med bildet og tekst) så løser det seg: Endre denne: <td colspan="3" rowspan="3" Til: <td width="700" colspan="3" rowspan="3" Endret 15. februar 2006 av Doogle
Stigma Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Halleluja! Hade du vært her nå skule jeg gitt deg en stor platonisk mannklem =P Forøvrig helt utrolig at det går an å gjøre sånne newbie feil, men sånn er det ofte når man ser seg helt blind på egen kode =/ -Stigma
Doogle Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Det er fort gjort å blingse litt Likte designet - ser bra ut! Endret 15. februar 2006 av Doogle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå