almeraldo Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Lurer rett og slett på om det noen som har erfaringer med bruk av nhibernate med VS 2005 eller VS 2003. Almeraldo
Gråskjegg Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Lurer rett og slett på om det noen som har erfaringer med bruk av nhibernate med VS 2005 eller VS 2003. 5604322[/snapback] Noen kolleger bruker (brukte?) det, og er veldig entusiastiske. Selv er jeg litt for nær gui-laget til å sette meg inn i det. Jeg vet ikke om de fortsatt bruker det med vs.2005, da de presenterte det var det fremdeles 2003 som rulet. - grå -
almeraldo Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Lurer rett og slett på om det noen som har erfaringer med bruk av nhibernate med VS 2005 eller VS 2003. 5604322[/snapback] Noen kolleger bruker (brukte?) det, og er veldig entusiastiske. Selv er jeg litt for nær gui-laget til å sette meg inn i det. Jeg vet ikke om de fortsatt bruker det med vs.2005, da de presenterte det var det fremdeles 2003 som rulet. - grå - 5607568[/snapback] Takk for svar. Jeg har imidlertid kjørt meg helt fast når det kommer til dette med objektorientert programmering vs lagring i relasjonsdatabaser. Jeg finner at det finnes x antall løsninger som er tilpasset .NET med tanke på mapping av objekter, men synes det er vanskelig å vite hva som er riktig å velge, og vanskelig å i det hele tatt sette opp en løsning som er kjørbar. Er det noen som kan hjelpe meg å komme i gang, få en forståelse for hvordan man kan få lagret objektorienterte applikasjoner i relasjonsdatabaser slik at de blir søkbare direkte fra databasen? Takknemlig for alle svar! Almeraldo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå