Vaffel89 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hei. Har fått hw-ban (mest sannsynlig) i bf2, og lurer dermed på hvor lenge denne varer? Eller går den kansje ikke vekk?
Elendil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har punkbuster hardware banna deg? Einaste mulighet er vel å kjøpe ny maskin da?
Kenny000 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Aner ikke hvordan man hw-banner, men dersom det er snakk om banning av MAC-adressen (?) på nettverkskortet ditt, kan du jo kjøpe nytt nettverkskort.. edit: et raskt søk på google: http://www.boyer-draeby.dk/how-to-unban-gl...rom-punkbuster/ Endret 14. februar 2006 av Kenny000
Vaffel89 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Jo. Har seg slik at jeg starta piratkopiert SF, og logga på med min online account, treig som jeg er =/, og etter det har det ikke funka på vanlig bf2 lenger Så da kan ikke jeg få spilt før jeg får meg ny maskin rett og slett ?
sablabra Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jo. Har seg slik at jeg starta piratkopiert SF, og logga på med min online account, treig som jeg er =/, og etter det har det ikke funka på vanlig bf2 lenger Så da kan ikke jeg få spilt før jeg får meg ny maskin rett og slett ? 5603893[/snapback] Får du opp en melding, eller blir du sittende fast når den logger inn? Det er mange som har problemer med det i hvert fall. Jeg lastet først ned spillet, og nå som jeg har kjøpt det så bruker jeg samme bruker . Så jeg tror det er noe annet som skaper problem hos deg.
Vaffel89 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Jeg får opp en melding, det står no sånn som at jeg ikke kan connecte til serveren. Har prøvd utallige ganger på mange forskjellige servere, med og uten diverse patcher, på og av med brannmur osv. Skal forresten prøve det med et annet nettverkskort. *håpedetfunker*
Vice Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Du har selvsagt prøvd å reinstallere hele skiten om igjen? (BF2+SF) Tror neppe det er noen "hardware ban" uansett. Man kan i ekstreme tilfeller av juks bli bannet på CD-keyen slik at man ikke kan bruke spillet lenger. Prøv å lage deg en helt ny konto og se om det funker.
Vaffel89 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Har nok alt prøvd det å ja. Den linken til Kenny000 kunne jo kansje vært noe å prøvd, men sinnsykt stress da =/
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 hvis du er hardware banna kan det hende det hjelper å kjøpe nytt nettverks kort.
Vaffel89 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Har et ekstra et hjemme som jeg skal prøve senere
FPShooter Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er så deilig å se at spillindustriens metoder mot juks og piratkopiering faktisk virker. Selveid er veleid! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå