Gå til innhold

Hvor lenge varer en hw-ban i bf2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Har seg slik at jeg starta piratkopiert SF, og logga på med min online account, treig som jeg er =/, og etter det har det ikke funka på vanlig bf2 lenger :wallbash:

Så da kan ikke jeg få spilt før jeg får meg ny maskin rett og slett ?

Skrevet
Jo. Har seg slik at jeg starta piratkopiert SF, og logga på med min online account, treig som jeg er =/, og etter det har det ikke funka på vanlig bf2 lenger  :wallbash:

Så da kan ikke jeg få spilt før jeg får meg ny maskin rett og slett ?

5603893[/snapback]

Får du opp en melding, eller blir du sittende fast når den logger inn? Det er mange som har problemer med det i hvert fall. Jeg lastet først ned spillet, og nå som jeg har kjøpt det så bruker jeg samme bruker :) . Så jeg tror det er noe annet som skaper problem hos deg.

Skrevet

Jeg får opp en melding, det står no sånn som at jeg ikke kan connecte til serveren. Har prøvd utallige ganger på mange forskjellige servere, med og uten diverse patcher, på og av med brannmur osv. Skal forresten prøve det med et annet nettverkskort. *håpedetfunker*

Skrevet

Du har selvsagt prøvd å reinstallere hele skiten om igjen? (BF2+SF)

Tror neppe det er noen "hardware ban" uansett. Man kan i ekstreme tilfeller av juks bli bannet på CD-keyen slik at man ikke kan bruke spillet lenger.

Prøv å lage deg en helt ny konto og se om det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...