Gå til innhold

Dedicated server hjelp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hallo alle sammen!

 

Eg har startet en egen server men problemet er at hver gang eg tar av maskinen så skiftes ipen!!

 

Kordan forhindre det?

5603226[/snapback]

Du kan jo drite i å skru av pcen :tease:

Men, det nytter lite, hver gang du kobler deg på, skiftes IPen din... (tror jeg, rett på meg om jeg har feil!)

Lenke til kommentar
Hallo alle sammen!

 

Eg har startet en egen server men problemet er at hver gang eg tar av maskinen så skiftes ipen!!

 

Kordan forhindre det?

5603226[/snapback]

Du kan jo drite i å skru av pcen :tease:

Men, det nytter lite, hver gang du kobler deg på, skiftes IPen din... (tror jeg, rett på meg om jeg har feil!)

5603332[/snapback]

 

 

Ingen annen løsning??

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hallo alle sammen!

 

Eg har startet en egen server men problemet er at hver gang eg tar av maskinen så skiftes ipen!!

 

Kordan forhindre det?

 

Sjekk ut www.dyndns.org, opprett en konto gratis, og velg deg et domenenavn, så slipper du å tenker mer på ip-endringer.

 

Finnes flere, men DynDNS er den eneste jeg har brukt.....funker bra.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...