exs Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 effekttap - ujevn tomgang - ryker som bare det(hvit røyk) - får til tider ikke opp turtall - nesten doblet bensinforbruket - rykking ved kald motor - nesten ikke liv på lave turtall....... noen som vet hva alle disse symptomene kan bety??
exs Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 (endret) hehe...den vwen hadde ivertfall parkert volvoen din hvilken som helst dag i uka Endret 15. februar 2006 av exs
exs Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 men er forsåvidt helt enig med deg ... mye av disse symptomene er typiske vw feil :!:
otis Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det høres ut for meg som om at det er defekt toppakning, eller toppen som er skjev eller sprukket sli kat det kommer kjølevann inn i motoren. Jeg hadde ihvertfall samme problemene med min bil da toppen var sprukket.
exs Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 hmmm det kan være en mulighet ja... hvor mye koster det og få planslipt toppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå