Joachricar Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Har fått noen basic medic og basic aviator ++... Men vet ikke kordan man går opp i rank. Har fortsatt bare det ekle lille merket.. Hvor ser jeg hvor langt jeg er på vei mot ny rank elns?
reds Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Du kan se hvilke medaljer \ ranks osv du har fått på hovedmenyen. Du trykker "BF HQ" på den menyen der du kan velge singel- eller multiplayer. Der kan du se det meste ved å trykke deg inn. Jeg vil selv vite hvor lenge det er til neste rank osv..
Matias Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Du kan se hvilke medaljer \ ranks osv du har fått på hovedmenyen. Du trykker "BF HQ" på den menyen der du kan velge singel- eller multiplayer. Der kan du se det meste ved å trykke deg inn. Jeg vil selv vite hvor lenge det er til neste rank osv.. 5600968[/snapback] Hvis du bruker f.eks. bf2stats som Elendil sier, kan du få informasjon om hvor lenge det er til du får neste rank osv. Endret 14. februar 2006 av -Mithrandir-
reds Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg fant ut noe nytt her forresten! På BF HQ-menyen kan man se hvor langt det er til neste rank også... Endret 15. februar 2006 av Marius E
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 hvor nøyaktig er den siden egentlig ? da jeg sjekket min profil manglet det en del medaljer og ribbons..?
Elendil Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Alle mine vises så. Dog litt trig og oppdater seg
_MrMilo_ Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 bf2s.com er ikke den kjappeste til å oppdatere seg, spesielt ikke på tider av døgnet det er mye trafikk/mange brukere. bf2player.com er bedre i så måte, men layouten er ikke så fin som bf2s.com syns jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå