royale Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har en sånn Cat Carrier (Siamese) og modelen til den er jo en Siamese katt, men jeg lurte på om det var mulig å bytte modell til feks. en corehound? Eller vil den da bli like stor some en corehound? Har også sett noen warlocks gjøre dette, slik at de får felhounter til å se ut som en corehound. takker for svar!
royale Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Nja, det kan hende, men det plager jo ikke andre?
Pug Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Du vet vel at dette er ulovlig? 5599296[/snapback] Ulovlig? Å forandre noen model-filer på en lokal klient? Hvorfor? Uansett om det skulle vært ulovlig så kan ikke Blizzard oppdage det så vidt jeg vet.
Aleksander- Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det er ulovlig, det står i EULA'en. Blizzard kan faktisk finne ut av det, vet om et par på min server som har blitt bannet for det.
royale Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jaja! Uansett, noen som vet hvordan man kan få det til? Takker for svar!
andiss Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor er det så mange pirkete folk her. Kan dere ikke bare slutte å bry dere! Skulle gjerne ha hjulpet deg , men har dessvere ikke noe erfaringer angående det. Lykke til
shizz kebab Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg vet! Vent litt så skal jeg sjekke. Skal du ha en full guide? Eller kan du basics? Endret 13. februar 2006 av shizz kebab
royale Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Jeg vet! Vent litt så skal jeg sjekke. Skal du ha en full guide? Eller kan du basics? 5600487[/snapback] Full guide please. Kan jo litt da, har prøvd å bytte mount model, fikk raptor modellen, men ikke raptor skinnet.
walstad Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 du må jo endre på textures fila og da.. textures.mpq tror jeg den heter hvis du trenger MyWarcraftStudio så er linken her.. ikke gjør det hvis du kan bli banna :O
_Eirik_ Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 en i guildet mitt spurte gm om dette. http://ansi.dk/modules.php?name=Forums&fil...3891&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå