Gå til innhold

User Interface problemer etter patch


Anbefalte innlegg

Hei hå.

 

Jeg kom hjem og slengte opp laptopn og skulle spille wow så var det kommet ny patch så jeg hadde ikke noe annet å gjøre en å vente på at den skulle bli lasted ned, men etter jeg fikk installert patchen og skulle til å logge inn åpå min main character viste det seg at hele interfacen var fucked, flere av skilla ikona ble bare "?" ikoner og samme med alt innholdet i bags og jeg kunne ikke se characteren min, så jeg tenkte jo selvsagt at det måtte være noen Addons som hadde fått problemer så jeg valgte å disable alle addons for å se om det ble noe bedre men nei alt var likedan, og vanligvis i slike tilfeller blir man anbefalt å prøve å slette WTF og WTB folderne. Så jeg gjorde mitt og prøvde på nytt men til ingen nytte. Jeg gikk så langt at jeg sletta WoW og reinstallere hele greia helt fresht og uten noe slag av addons men jeg får enda samme feilen, men bare med main characteren min!

 

Tar å poster en link til bilde av UI

 

http://home.no.net/crb/wow.jpg

 

Noen andre som har hatt slike problemer og har den minste anelse om hva jeg kan gjøre for å få orden på dette? takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det hjelper ikke å bare la den stå og "hente" alle spilldataen?

Dvs at du logger deg inn og bare lar den stå en liten stund (1 minutt kanskje) Jeg fikk slike symboler når jeg targetet "unknown enitity" før. Noe som betyr at serveren/klienten vet at det er noe der, men ikke hva.

Det kan være noe så enkelt som at teksturene for modellen mangler...

Lenke til kommentar
..... og vanligvis i slike tilfeller blir man anbefalt å prøve å slette WTF og WTB folderne. Så jeg gjorde mitt og prøvde på nytt men til ingen nytte. Jeg gikk så langt at jeg sletta WoW og reinstallere hele greia helt fresht og uten noe slag av addons men jeg får enda samme feilen, men bare med main characteren min!

5597438[/snapback]

 

 

Slett WTF og WDB folderene i WoW mappen din. Deretter starter du wow, om det fremdeles ikke virker, tar du vekk alle addons og gjør det samme igjen.

5619057[/snapback]

 

Les hele først ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk tips om a force nettverks kortet mitt til å kjøre full duplex og forandre noen andre innstillinger men jeg bruker et wlan kort så det var til ingen nytte, jeg er snart på et kablet nett slik at jeg får sjekka om jeg får det samme problemet med en kablet tilknytning til internett, og om det funker bedre så får jeg bare prøve et av de andre tipsene som var å oppdatere nettverks kort driverne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...