Gå til innhold

360 og video

sonter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg nettopp 360 konsollen. Spørsmålet mitt er, hva i huleste er vitsen med video funksjonen på media menyen? Det er jo ingen måte å legge inn videoer på, for å se video bruker en jo stream fra media center funksjonen. jeg tenkte kanskje trailere som jeg lastet ned fra marketplace kom der, men den gang ei, de kommer opp på en annen meny. :hmm: confused

Endret av sonter
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan man ikke overføre filmer fra Media center til harddisken da? (Har ikke media center)

5593789[/snapback]

Nei, filmer streames fra Media Center PC-en til Xbox360-en, dvs filmen blir bare vist via Xboxen, den blir ikke lagret der.

Skrevet

Er det ikke litt teit og ha den streame funksjonen med tanke på at en media center data er en datamaskin beregnet på og stå i stua`? Correct me if im wrong ;)

Skrevet
Er det ikke litt teit og ha den streame funksjonen med tanke på at en media center data er en datamaskin beregnet på og stå i stua`? Correct me if im wrong ;)

5596513[/snapback]

Nja, ikke nødvendigvis i stua. Media Center er datamaskinen hvor du har lagret filmene dine og musikken din, samt koblet til internett for innhold online som kan streames. Xbox360 fungerer som en extender som kan motta data fra denne maskinen. Finnes andre typer extendere også.

Men absolutt, det finnes Media Center PC-er som er ment å være i stua, ja. Men da mister du jo litt av funksjonaliteten til en PC. Er ikke like lett å sitte og skrive dokumenter, eller for min del å programmere, med PC-en koblet til TV-en som monitor. ;) Ellers spille PC-spill.

Jeg for min del har installert Media Center Edition på min stasjonære PC som står på "hjemmekontoret" mitt, og så bruker jeg Xboxen til å se på film med (og spille selvfølgelig ;) ).

Skrevet

jepp, du streamer fra media center. men hva er så vitsen med den watch videos stored on xbox hd greien? må være den mest ubrukelige funksjonen. irriterer meg grenseløst å ha en knapp som jeg ikke vet bruken med :dribble:

Skrevet
jepp, du streamer fra media center. men hva er så vitsen med den watch videos stored on xbox hd greien? må være den mest ubrukelige funksjonen. irriterer meg grenseløst å ha en knapp som jeg ikke vet bruken med :dribble:

5598934[/snapback]

Tja.... Man får jo assosiasjoner til en nokså kjent sang: "Kjekt å ha, man får sikkert bruk for det en vakker dag..." ;)

Men det kan hende MS har noen langtidsplaner de ikke har avslørt som involverer den funksjonen. Planer som kanskje aldri blir satt ut i livet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...