Erelend Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hei... jeg kjørt firefox, windows media player og msn messenger samtidig. Da jeg slo av windows media player gikk hele skjermen i blått. det stod at den hadde lukket windows så ingenting skulle komme til skade, det stod ett eller annet med å slette noe minne (var dette blue screen of death?) , det kom også opp at hvis jeg ikke hadde sett denne feilmeldingen før, skulle jeg starte maskinen på nytt. Dette gjorde jeg. Da jeg åpnet firefox var alle bokmerkene vekk. Hva kan ha skjedd? Virus? Mulighet for å få disse bokmerkene tilbake. På forhånd takk for svar... Edit: Det stod starter dumping av fysisk minne. Endret 11. februar 2006 av Erelend
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Du fikk nok en velkjent blå skjerm ja. Bokmerkene til Firefox skal ligge i Documents and Settings\<bruker>\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\<noe merkelig>\ . Der ligger bookmarks.html. Sikkerhetskopier ligger i mappen bookmarkbackups.
Erelend Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Det ligger ingen mappe ved navn "programdata" i Documents and setting/<bruker>
CAT0 Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Du må skru på slik at du ser skjulte filer og mapper.
Erelend Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Fant den! Hadde ikke på "vis skjulte filer" Noen som vet hva den feilmeldingen kom av?
trygveaa Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Siden du bare har fått den en gang er det ikke sikkert det var av noe spesielt, det er sånn windows er, men hvis du får den flere ganger i løpet av kort tid er det sansynligvis noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå