Gå til innhold

Tomt for Canon-objektiver?


Anbefalte innlegg

Etter mye varmgang i hodet (tenking), har jeg endelig bestemt meg for å investere i et Canon EF 50mm f/1.4 USM til min 350D.

 

Men.. Ingen butikker har det inne, og slik har det vært lenge. Også andre Canon-objektiver, som f.eks. Canon EF 50mm f/1.8 II har det vært tomt for i ukesvis, selv om de har fått det inn nå i løpet av de siste dagene.

 

Er det noen som vet noe om hvorfor det er så lange leveringstider på disse objektivene? Er det vanlig at Canon har leveringsproblemer, eller skyldes dette et engangstilfelle?

 

Bare lurer...

 

(Canon EF 50mm f/1.4 USM skulle forresten visstnok komme inn rundt 20. februar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter mye varmgang i hodet (tenking), har jeg endelig bestemt meg for å investere i et Canon EF 50mm f/1.4 USM til min 350D.

 

Men.. Ingen butikker har det inne, og slik har det vært lenge. Også andre Canon-objektiver, som f.eks. Canon EF 50mm f/1.8 II har det vært tomt for i ukesvis, selv om de har fått det inn nå i løpet av de siste dagene.

 

Er det noen som vet noe om hvorfor det er så lange leveringstider på disse objektivene? Er det vanlig at Canon har leveringsproblemer, eller skyldes dette et engangstilfelle?

 

Bare lurer...

 

(Canon EF 50mm f/1.4 USM skulle forresten visstnok komme inn rundt 20. februar)

5587643[/snapback]

 

 

Tror de har det inne Hos foto Knudsen på Sandvika Storsenter.

Men nå vet ikke jeg hvor i Norge du befinner deg da :)

Lenke til kommentar
Tror de har det inne Hos foto Knudsen på Sandvika Storsenter.

Men nå vet ikke jeg hvor i Norge du befinner deg da :)

5593665[/snapback]

 

Sandvika er østpå et sted, er det ikke? ;)

Blir nok litt langt unna for en vestlending, men bare for nysgjerrighets skyld; vet du hva FK Sandvika skal ha for dette objektivet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...